Stilgehouden.nl

Hier leest u hoe u nachtaffirmaties gebruikt voor een betere slaap Sommige mensen kunnen binnen enkele seconden slapen als een baby , overal en altijd. Ik ben niet een van die mensen – ik heb vreselijke slapeloosheid – waar veel mensen tegenwoordig ook last van hebben, hetzelfde geldt voor verstoorde slaappatronen, waarbij je misschien moeite hebt om in slaap te vallen of in slaap te blijven (of beide!). Als je geen regelmatig slaapschema hebt, heeft je lichaam nooit de kans om zich in een ritme en routine te nestelen. Bovendien kan het lastig zijn om voor het slapengaan tot rust te komen als je van nature een nachtbraker bent , of als je een geest hebt die elke seconde racet – dit is waar ontspanningstechnieken zoals nachtbevestigingen kunnen helpen, omdat ze spanning kunnen verlichten en positiever kunnen zijn energie. Wat meer is: nachtbevestigingen kunnen een betere focus vergemakkelijken, je geest tot rust brengen en minder angst en meer ontspanning bevorderen – behoorlijk krachtig spul voor mini-mantra's. En als u een angststoornis heeft of te maken heeft met verhoogde, periodieke of chronische stress (die op korte termijn dezelfde effecten kan hebben op uw vermogen om zzz's te krijgen), dan kunnen nachtbevestigingen voor slaap bijzonder gunstig zijn, omdat ze gericht op het opbouwen van meer harmonie, vertrouwen en innerlijke vrede. Wat zijn nachtbevestigingen voor slaap precies? "Nachtbevestiging is het proces van positieve uitspraken over jezelf voordat je in slaap valt, zoals 'ik heb vandaag mijn best gedaan' of 'terwijl ik in slaap val, laat ik alle zorgen en spanning los'", zegt Alex Dimitriu, MD , die board-gecertificeerd is in psychiatrie en slaapgeneeskunde en de oprichter van Menlo Park Psychiatry & Sleep Medicine. In theorie zou het de stemming en het zelfvertrouwen helpen verbeteren, zodat je je meer ontspannen en gelukkig kunt voelen. Het is moeilijk om te gaan slapen als je je gespannen of bezorgd voelt, en door nachtelijke affirmaties rond een positief zelfbeeld en stressvermindering te herhalen, kun je je geest kalmeren. Nachtaffirmaties Verbeteren de slaap? “Er is in mijn ervaring geen duidelijk onderzoek gedaan naar het voordeel van nachtelijke affirmaties, maar net als gebed of meditatie voor het slapengaan, kunnen nachtelijke affirmaties een rustgevend en kalmerend effect hebben en angst verminderen, wat op zijn beurt ons vermogen om te vallen en te verminderen kan verbeteren. blijf slapen”, legt Dr. Dimitriu uit. En er is enig onderzoek dat aantoont dat positieve affirmaties gunstig kunnen zijn voor het verbeteren van het welzijn in het algemeen, dus het positiviteitsaspect kan ook worden gekoppeld aan nachtelijke affirmaties en slaap. Zie ze als vergelijkbaar met dankbaarheidsoefeningen, zoals het bijhouden van een dagboek bij je bedstandaard en het noteren van een aantekening voor het slapengaan of bij het wakker worden in de ochtend. Begrijp gewoon dat je houding, inspanning en intentie een grote rol zullen spelen in hoe nuttige nachtbevestigingen uiteindelijk voor je zullen zijn. "Net zoals dankbaarheidsoefeningen, waarvan ook bekend is dat ze heilzaam zijn, denk ik dat er een belangrijk onderscheid is tussen gewoon door de bewegingen gaan of iets persoonlijks en relevants gebruiken", zegt Dr. Dimitriu. Hoe maak je nachtbevestigingen om beter te slapen? "Ik zou mensen adviseren om affirmaties te kiezen die persoonlijk betekenisvol zijn en waarover kan worden nagedacht, in plaats van generieke zinnen die alleen maar worden uitgesproken", legt Dr. Dimitriu uit. Op deze manier is er een meer geïndividualiseerde benadering die is afgestemd op uw eigen persoonlijke angsten, gedachten en emoties om een gevoel van rust beter te vergemakkelijken. En het is vrij begrijpelijk: het is moeilijk voor iets om effect te sorteren als het hart en de intentie niet allebei worden geactiveerd om een reactie uit te lokken. In plaats van simpelweg voorbeelden te nemen van nachtbevestigingen van verschillende online sites of boeken, schrijf je iets op dat uniek is voor je eigen ervaringen en stress, evenals je relatieve stemming en emoties. Deze kunnen elke nacht veranderen – of je maakt misschien iets mee waarbij een soort nachtbevestiging gedurende een week of zo de truc kan doen, of op zijn minst een paar gevarieerde zinnen over hetzelfde concept kunnen voor een bepaalde tijd relevant zijn. En wat u ook doet, noteer deze bevestigingen niet op uw telefoon of computer. Schrijf in plaats daarvan in een slaapdagboek met nachtbevestigingen om je gedachten bij te houden, zodat je ze opnieuw kunt bekijken wanneer je maar wilt. "Of het nu gaat om gebed, meditatie of nachtelijke bevestiging, al deze activiteiten zijn zeker beter dan je laatste momenten van de dag op je telefoon door te brengen", zegt Dr. Dimitriu. Houd de technologie dus buiten de slaapkamer, want het houdt je wakker en belemmert je resultaten. Streef vooral naar consistentie, waarbij je deze nachtelijke affirmaties elke avond voor het slapengaan reciteert om tijdens je bedtijdroutine een kalmerende oefening te krijgen. "Dit geeft de hersenen de kans om stil te zijn terwijl je nog wakker bent – veel slapeloosheid en slaapproblemen zijn het gevolg van mensen die niet genoeg rusttijd hebben, of in ieder geval tijd voor de hersenen om te vertragen en zich voor te bereiden op de slaap," Dr. Dimitriu legt het uit. Dus nachtelijke affirmaties, of elke rustige en reflectieve activiteit voor het slapengaan, kunnen de slaap verbeteren in de zin van sneller indommelen en langer wegblijven. Oh Hallo! Je ziet eruit als iemand die dol is op gratis workouts, kortingen voor cult-favoriete wellnessmerken en exclusieve Well+Good-content. Meld u aan voor Well+ , onze online community van wellness-insiders, en ontgrendel uw beloningen direct. Vul email adres in

Bron

Sommige mensen kunnen binnen enkele seconden slapen als een baby , overal en altijd. Ik ben niet een van die mensen – ik heb vreselijke slapeloosheid – waar veel mensen tegenwoordig ook last van hebben, hetzelfde geldt voor verstoorde slaappatronen, waarbij je misschien moeite hebt om in slaap te vallen of in slaap te blijven (of beide!).

Als je geen regelmatig slaapschema hebt, heeft je lichaam nooit de kans om zich in een ritme en routine te nestelen. Bovendien kan het lastig zijn om voor het slapengaan tot rust te komen als je van nature een nachtbraker bent , of als je een geest hebt die elke seconde racet – dit is waar ontspanningstechnieken zoals nachtbevestigingen kunnen helpen, omdat ze spanning kunnen verlichten en positiever kunnen zijn energie.

Wat meer is: nachtbevestigingen kunnen een betere focus vergemakkelijken, je geest tot rust brengen en minder angst en meer ontspanning bevorderen – behoorlijk krachtig spul voor mini-mantra's.

En als u een angststoornis heeft of te maken heeft met verhoogde, periodieke of chronische stress (die op korte termijn dezelfde effecten kan hebben op uw vermogen om zzz's te krijgen), dan kunnen nachtbevestigingen voor slaap bijzonder gunstig zijn, omdat ze gericht op het opbouwen van meer harmonie, vertrouwen en innerlijke vrede.

Wat zijn nachtbevestigingen voor slaap precies?

"Nachtbevestiging is het proces van positieve uitspraken over jezelf voordat je in slaap valt, zoals 'ik heb vandaag mijn best gedaan' of 'terwijl ik in slaap val, laat ik alle zorgen en spanning los'", zegt Alex Dimitriu, MD , die board-gecertificeerd is in psychiatrie en slaapgeneeskunde en de oprichter van Menlo Park Psychiatry & Sleep Medicine.

In theorie zou het de stemming en het zelfvertrouwen helpen verbeteren, zodat je je meer ontspannen en gelukkig kunt voelen. Het is moeilijk om te gaan slapen als je je gespannen of bezorgd voelt, en door nachtelijke affirmaties rond een positief zelfbeeld en stressvermindering te herhalen, kun je je geest kalmeren.

Nachtaffirmaties Verbeteren de slaap?

“Er is in mijn ervaring geen duidelijk onderzoek gedaan naar het voordeel van nachtelijke affirmaties, maar net als gebed of meditatie voor het slapengaan, kunnen nachtelijke affirmaties een rustgevend en kalmerend effect hebben en angst verminderen, wat op zijn beurt ons vermogen om te vallen en te verminderen kan verbeteren. blijf slapen”, legt Dr. Dimitriu uit.

En er is enig onderzoek dat aantoont dat positieve affirmaties gunstig kunnen zijn voor het verbeteren van het welzijn in het algemeen, dus het positiviteitsaspect kan ook worden gekoppeld aan nachtelijke affirmaties en slaap.

Zie ze als vergelijkbaar met dankbaarheidsoefeningen, zoals het bijhouden van een dagboek bij je bedstandaard en het noteren van een aantekening voor het slapengaan of bij het wakker worden in de ochtend. Begrijp gewoon dat je houding, inspanning en intentie een grote rol zullen spelen in hoe nuttige nachtbevestigingen uiteindelijk voor je zullen zijn.

"Net zoals dankbaarheidsoefeningen, waarvan ook bekend is dat ze heilzaam zijn, denk ik dat er een belangrijk onderscheid is tussen gewoon door de bewegingen gaan of iets persoonlijks en relevants gebruiken", zegt Dr. Dimitriu.

Hoe maak je nachtbevestigingen om beter te slapen?

"Ik zou mensen adviseren om affirmaties te kiezen die persoonlijk betekenisvol zijn en waarover kan worden nagedacht, in plaats van generieke zinnen die alleen maar worden uitgesproken", legt Dr. Dimitriu uit. Op deze manier is er een meer geïndividualiseerde benadering die is afgestemd op uw eigen persoonlijke angsten, gedachten en emoties om een gevoel van rust beter te vergemakkelijken.

En het is vrij begrijpelijk: het is moeilijk voor iets om effect te sorteren als het hart en de intentie niet allebei worden geactiveerd om een reactie uit te lokken. In plaats van simpelweg voorbeelden te nemen van nachtbevestigingen van verschillende online sites of boeken, schrijf je iets op dat uniek is voor je eigen ervaringen en stress, evenals je relatieve stemming en emoties.

Deze kunnen elke nacht veranderen – of je maakt misschien iets mee waarbij een soort nachtbevestiging gedurende een week of zo de truc kan doen, of op zijn minst een paar gevarieerde zinnen over hetzelfde concept kunnen voor een bepaalde tijd relevant zijn.

En wat u ook doet, noteer deze bevestigingen niet op uw telefoon of computer. Schrijf in plaats daarvan in een slaapdagboek met nachtbevestigingen om je gedachten bij te houden, zodat je ze opnieuw kunt bekijken wanneer je maar wilt.

"Of het nu gaat om gebed, meditatie of nachtelijke bevestiging, al deze activiteiten zijn zeker beter dan je laatste momenten van de dag op je telefoon door te brengen", zegt Dr. Dimitriu. Houd de technologie dus buiten de slaapkamer, want het houdt je wakker en belemmert je resultaten.

Streef vooral naar consistentie, waarbij je deze nachtelijke affirmaties elke avond voor het slapengaan reciteert om tijdens je bedtijdroutine een kalmerende oefening te krijgen. "Dit geeft de hersenen de kans om stil te zijn terwijl je nog wakker bent – veel slapeloosheid en slaapproblemen zijn het gevolg van mensen die niet genoeg rusttijd hebben, of in ieder geval tijd voor de hersenen om te vertragen en zich voor te bereiden op de slaap," Dr. Dimitriu legt het uit.

Dus nachtelijke affirmaties, of elke rustige en reflectieve activiteit voor het slapengaan, kunnen de slaap verbeteren in de zin van sneller indommelen en langer wegblijven.

Oh Hallo! Je ziet eruit als iemand die dol is op gratis workouts, kortingen voor cult-favoriete wellnessmerken en exclusieve Well+Good-content. Meld u aan voor Well+ , onze online community van wellness-insiders, en ontgrendel uw beloningen direct.

Vul email adres in

Jeroen Bouwer

Dit zijn de 6 beste stijltangen voor krullend haar, volgens een topkapper Soms voelt het alsof haar een eigen wil heeft, vooral als je krullen hebt. Dat is waar hot tools binnenkomen (als je ervoor kiest om ze te gebruiken!). Ja, ja, te veel warmte in de vorm van stijltangen en krulspelden kan je haar beschadigen bij overmatig gebruik, maar als je weet hoe je je haar moet beschermen en welk soort gereedschap het beste is voor jouw haartype, kunnen ze een bedhoofd zijn ridder in glanzend harnas. Scroll naar beneden voor de zes beste stijltangen voor krullend haar, volgens een topkapper. Leer bovendien vier tips voor het rechttrekken van krullen TIP Met de Well+Good SHOP kunt u nu rechtstreeks vanaf deze artikelpagina producten aan uw winkelwagentje toevoegen. Klik gewoon op het onderstaande product en meer details verschijnen in een nieuw venster. Klik op "toevoegen aan winkelwagen" en voila! Dat is het! Naarmate je meer SHOP-artikelen leest, kun je producten aan je winkelwagentje blijven toevoegen en uitchecken wanneer je klaar bent (kijk naar het winkelwagenpictogram aan de rechterkant van je scherm). Scroll naar beneden om de 6 beste stijltangen voor krullend haar te shoppen GHD Max Styler – Flat Iron met 2 brede platen – $ 219,00 Deze keramische styler heeft brede platen voor snel ontkrullen. Het is perfect voor lang, dik en krullend haar en veroorzaakt geen schade of breuk. Winkel nu Amika The Conductor 1 Inch Precision Germanium Flat Iron – $ 150.00 Deze stijltang van het Instagram-favoriete haarmerk gebruikt de geleidende energie van germaniumplaten om het haar pluisvrij glad te maken. Het beste is dat het werkt voor steil, golvend, krullend en gestructureerd haar. Winkel nu T3 Lucea ID 1 "Smart Flat Iron met aanraakinterface – $ 249.00 De ochtenden kunnen gehaast en stressvol zijn. Dit slimme strijkijzer verwarmt supersnel, werkt op dik haar, heeft negen warmte-instellingen en heeft een aanraakinterface, dus het is gemakkelijk te gebruiken. Winkel nu GHD Unplugged Styler – Draadloos strijkijzer – $ 299.00 Op reis? Deze draadloze styler biedt tot 20 minuten warmte wanneer je onderweg bent. Je kunt het zelfs gebruiken om je haar in een mum van tijd te krullen of te golven. Winkel nu Rusk 1-inch keramische / toermalijn stijltang – $ 80,00 Als je op zoek bent naar een goedkopere optie die nog steeds wonderen doet, dan is deze stijltang van keramiek en toermalijn iets voor jou. Het verwarmt tot 450 graden en verdeelt de warmte gelijkmatig voor een strakke en glanzende look. Winkel nu Dyson Corrale stijltang Limited Edition geschenkset – $ 499,00 Als je denkt aan topkwaliteit, denk je aan Dyson. Deze speciale editie cadeauset wordt geleverd met een peddelborstel en een ontwarrende kam voor het volledige stylingpakket. Het beste deel is dat het draadloos is, dus het is gemakkelijk om mee te nemen en die vervelende vliegjes te temmen. Winkel nu Vind de juiste stijltang voor jouw haartype Krullen zijn er in een heel spectrum van vormen en maten, dus de beste optie als het gaat om een stijltang is een stijltang die verschillende temperaturen heeft, je haar niet frituurt of breuk veroorzaakt, kroezen helpt te beperken (weg, vochtigheid! ), is gemakkelijk te gebruiken en vast te houden, en heeft de juiste breedte en materiaal – keramiek of titanium – voor uw haardikte. Het verschil tussen de twee is dat titanium stijltangen snel opwarmen en veel warmte gelijkmatig verdelen, waardoor ze beter zijn voor dik , kinky of getextureerd haar, volgens Ulta's Flat Iron Buying Guide . Aan de andere kant, als je dun, beschadigd of chemisch behandeld haar hebt, kan de hoge hitte die het titanium afgeeft schadelijk zijn, dus keramische strijkijzers kunnen een betere optie zijn omdat ze de cuticula helpen afdichten en kroezen verminderen voor een gladder uiterlijk. Bereid je haar voor en bescherm het Volgens haarkleurspecialiste van beroemdheden, Bianca Hillier , raadt ze, om je haar te beschermen tegen beschadiging en breuk en om de beste look te krijgen, aan om laag vuur te gebruiken met langzame passages door het haar en om altijd een hittebeschermer te gebruiken voordat je het ontkrult. Haar favoriete voorverwarmproduct is de Olaplex No. 6 Bond Smoother ($ 28) omdat het een zachte hold heeft die nooit knapperig of vettig wordt. “Zorg ervoor dat je het product op vochtig haar aanbrengt, doorkam voor een gelijkmatige verdeling van het product. Op deze manier wordt elke streng beschermd. Deze sterk geconcentreerde gladmakende crème zal het haar helpen voeden met de gepatenteerde technologie”, legt ze uit. Met krullen is het ook altijd beter om je haar de avond ervoor voor te bereiden met een behandeling voor de langst blijvende glans en de rechte look vast te houden met een product zoals de Olaplex No. 0 Intensive Bond Building Treatment ($ 28) en de Olaplex No. 3 Haarperfector ($ 28). "Beide producten zijn ongelooflijk in het herstellen van het haar van binnenuit voor minimale schade bij het aanbrengen van de hitte", legt Hillier uit. "Als ze samen worden gebruikt, is wetenschappelijk bewezen dat ze 68 procent meer herstel bieden en het haar 3x sterker maken." Zorg dat je haar droog is “Een veelgemaakte fout die mensen met krullend haar vaak maken bij het stijlen van hun haar is niet dicht genoeg bij de hoofdhuid te komen en te snel door het haar te gaan, dit kan kroezen en een pluizig uiterlijk veroorzaken. Een andere epische mislukking is niet wachten tot het haar droog is! Dit zal je haar frituren, de lokken beschadigen en breken”, legt Hillier uit. Haar favoriete föhns zijn de Dyson Supersonic-haardroger ($ 400) en de Sedu Revolution Pro-haardroger ($ 200). Gebruik de juiste warmte en techniek Als het gaat om krullend haar in het bijzonder, instrueert Hillier om het haar niet op te tillen en in de richting te trekken waarin het haar van nature valt om een deuk bij de wortels te voorkomen. Eindelijk, als je klaar bent om te stylen, voor extreem krullend, golvend en zelfs kinky haar, heeft de GHD Platinum + Styler Flat Iron ($ 249) technologie erin die de warmte automatisch aanpast tot het maximum van 365 graden en is volgens Hillier een uitstekende stijltang om glad en glad haar te garanderen zonder de schade. Dat gezegd hebbende, waarschuwt ze dat sommige stijltangen temperaturen tot 450 graden kunnen bereiken, dus je wilt voorkomen dat je de heetste instellingen gebruikt om je haar te beschermen tegen overmatige schade. Oh Hallo! Je ziet eruit als iemand die houdt van gratis workouts, kortingen voor de allernieuwste wellnessmerken en exclusieve Well+Good-content. Meld u aan voor Well+ , onze online community van wellness-insiders, en ontgrendel uw beloningen direct. Vul email adres in

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: